Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties par personalizāciju un ātrumu visos atbalsta kanālos. Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas un izmantojiet automatizāciju, lai uzlabotu klientu pieredzi. Uzziniet vairāk.
Šajā tekstā ir runa par izejošo pārdošanu, kas ir process, kurā uzņēmumi piesaista jaunus potenciālos klientus, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, nepieciešami aktīvie e-pasta abonenti, kas var tikt iegūti no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Sendy LiveAgent uzņēmumā ir pieejams risinājums klientu atbalstam un produktu uzdevumu izpildei, kas spēj palielināt uzņēmumu atbalstu un pārdošanas apjomus. Tas ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.